کلان سیستم خدمات پس از فروش - پادیسار

امروزه نظارت متمرکز و منسجم بر مراحل فرایند فروش و پاسخگویی به وعده ها و مدیریت خدمات تعهد شده پس از فروش کالا یا خدمت به مشتریان و همچنین تجمیع و یکپارچه سازی و طبقه بندی انتقادات و پیشنهادات مخاطبین در بنگاههای اقتصادی و سازمانهای توسعه یافته به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های سازمانها و مدیران ارشد آن می باشد. پادیسار به عنوان کلان سیستمی منحصربه فرد سامانه ای است که به کوشش متخصصین نرم افزار ایده های فراز و مشاوران ارشد حوزه رضایتمندی مشتری و خدمات پس از فروش بصورت کاملا مکانیزه طراحی و برنامه نویسی شده است. این سامانه ی تنومند با ماموریت افزایش کیفیت و سرعت ارائه خدمات به مشتریان، مسئولیت نظارت بر روند خدمات پس از فروش از مرحله تحویل کالا یا خدمات ارائه شده به مشتری نصب، تعویض، تعمیر قطعات ، مشخصات نیروی اجرایی تا انجام وظایف درون سازمانی اعم از ارتباط یکپارچه با انبار، فروش، حسابداری، خزانه داری و .... را برای مدیران مربوطه بسیار سهل و قابل مدیریت کرده است. از مزیتهای قابل توجه پادیسار به عنوان کلان سیستمی تنومند، به روز رسانی اطلاعات و سوابق خدمات، طبقه بندی اطلاعات حاصله و پردازش و تحلیل خودکار داده ها با ارائه گزارش ها بصورت مکانیزه با قابلیت تعریف مشخصات و تدوین فرمول ها و طراحی فرم های دلخواه می توان نام برد.

ویژگی‌های محصول

  •  تعریف مشخصات مصرف کنندگان (مشترکین)
  •  تعریف مشخصات خرید: تاریخ نصب، پایان گارانتی و ...
  •  ثبت درخواست سرویس مصرف کننده
  •  ثبت فاکتور سرویس به تفکیک نصب اولیه و خدمات با مشخصات کامل
  •  صدور رسید قطعات داغی در انبار
  •  امکان دریافت اطلاعات خریداران از فاکتور فروش به طور مستقیم
  •  تشخیص میزان احتساب هزینه فایل‌های خدماتی
  •  ایجاد پرونده گارانتی - تعیین میزان و مقدار درصد لازم به پرداخت  از مبلغ کالا یا خدمت ارائه شده
  •  دسترسی از طریق اینترنت
  •  مشاهده‌ استعلام بها در پرتال
  •  مشاهده‌ پیش فاکتورهای ارسالی تامین کننده با وضعیت آنها (تایید شده، رد شده، در حال بررسی)
  •  ثبت اطلاعات حمل و تحویل توسط مشتری
  •  ثبت درخواست خرید توسط خود مشتری
  •  تغییر ظاهر صفحه‌ ورود
  •  خدمات الکترونیکی مشتری
  •  دسترسی از طریق اینترنت

  • مشاهده‌ سفارش های خرید باز در پرتال تامین کننده
  • مشاهده‌ فاکتورهای خرید در پرتال تامین کننده
  • ساخت و انتشار گزارش‌های مورد نیاز تامین کنندگان به‌ شکل نامحدود توسط راهبر و با حقوق دسترسی
  • ثبت اعلام بار برای اقلام ارسال شده
  • ثبت پیش فاکتور توسط تامین کنندگان
  • تعریف نام کاربری و کلمه‌ عبور برای هر تامین کننده
  • ثبت درخواست فروش و پی‌گیری آن از طریق خدمات الکترونیک مشتریان
  • تغییر چیدمان و اطلاعات قابل نمایش در صفحه اصلی
  • تغییر چیدمان و اطلاعات محصولی قابل نمایش در صفحه‌ درخواست خرید
  • ثبت و نمایش آخرین اخبار به مشتریان
  • نمایش پیغام در لحظه به کارمند فروش به هنگام ارسال درخواست خرید توسط مشتری
  • ساخت و انتشار گزارش‌های مورد نیاز مشتریان به‌شکل نامحدود توسط راهبر و با حقوق دسترسی 
  • فیلتر محصولات براساس گروه‌بندی، کد و عنوان محصول در صفحه‌ی درخواست خرید
  • محاسبه و نمایش سیاست‌های فروش در سبد خرید
  • پی‌گیری وضعیت درخواست خرید ارسالی توسط مشتری
  • تعریف محدودیت‌های فروش در سطح مشتریان
  • تعریف نام کاربری و کلمه‌ی عبور برای هر مشتری
  • امکان تغییر در اطلاعات مشتری مانند نشانی، کد ملی و... توسط مشتری
  • استقرار آسان به‌دلیل یکپارچگی با ماژول فروش راهکاران
  • تغییر ظاهر صفحه ورود
  • مشاهده چک های نزدیک به زمان سررسید به ترتیب سررسید نزدیک‌تر در پنل
  • اتصال به درگاه بانک برای پرداخت الکترونیک بدهی های متاثر از فرایند فروش از ماژول خدمات الکترونیک مشتری
  • درج اطلاعات تکمیلی و اضافه کردن فرمهای مورد نیاز به ماژول خدمات الکترونیک مشتری توسط راهبر سیستم
  • اضافه کردن قواعد کسب و کار خاص سازمان‌ها

  •  گزارش کامل حسابرسی سرویس‌کاران
  • گزارش عملکرد سرویس‌کاران
  • گزارش قطعات باقیمانده نزد سرویس‌کار
  • گزارش کلی قطعات مصرفی و ارسالی به سرویس‌کاران
  • گزارش مصرف قطعه بر اساس مصرف کننده و سرویس‌کار
  • گزارش ریز بدهی سرویس‌کار برای قطعات گارانتی
  • گزارش عملکرد نمایندگان
  • گزارش فروش ماهانه به نمایندگان
  • گزارش رسید قطعات داغی سرویس‌کار