کلان سیستم خدمات پس از فروش - پادیسار
امروزه نظارت متمرکز و منسجم بر مراحل فرایند فروش و پاسخگویی به وعده ها و مدیریت خدمات تعهد شده پس از فروش کالا یا خدمت به مشتریان و همچنین تجمیع و یکپارچه سازی و طبقه بندی انتقادات و پیشنهادات مخاطبین در بنگاههای اقتصادی و سازمانهای توسعه یافته به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های سازمانها و مدیران ارشد آن می باشد. پادیسار به عنوان کلان سیستمی منحصربه فرد سامانه ای است که به کوشش متخصصین نرم افزار ایده های فراز و مشاوران ارشد حوزه رضایتمندی مشتری و خدمات پس از فروش بصورت کاملا مکانیزه طراحی و برنامه نویسی شده است. این سامانه ی تنومند با ماموریت افزایش کیفیت و سرعت ارائه خدمات به مشتریان، مسئولیت نظارت بر روند خدمات پس از فروش از مرحله تحویل کالا یا خدمات ارائه شده به مشتری نصب، تعویض، تعمیر قطعات ، مشخصات نیروی اجرایی تا انجام وظایف درون سازمانی اعم از ارتباط یکپارچه با انبار، فروش، حسابداری، خزانه داری و .... را برای مدیران مربوطه بسیار سهل و قابل مدیریت کرده است. از مزیتهای قابل توجه پادیسار به عنوان کلان سیستمی تنومند، به روز رسانی اطلاعات و سوابق خدمات، طبقه بندی اطلاعات حاصله و پردازش و تحلیل خودکار داده ها با ارائه گزارش ها بصورت مکانیزه با قابلیت تعریف مشخصات و تدوین فرمول ها و طراحی فرم های دلخواه می توان نام برد.