اولویت گروه محصولات نرم افزاری فراز، خدمات پشتیبانی در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت و رعایت حد متناسب استاندارد است. خلق رضایتمندی در ذهن ارزشمند مشتری در لحظه لحظه حضور نرم افزار فراز و استفاده از آن در کسب و کار مخاطب، موجب افتخار و هدف والای این مجموعه است.
موارد زیر در کارخواست گروه نرم افزاری فراز دیده شده است:
1 : دسترسی آسان در هر زمان به نیروی پشتیبانی نرم افزار از راه دور و به صورت آنلاین
2 : بهره مندی از دانش تخصصی کارشناسان پشتیبانی نرم افزار
3 : مناسب ترین تعرفه قرارداد پشتیبانی به صورت سالانه
4 : تنوع در ارائه قرارداد کاری با توجه به نیاز سازمان
5 : ارائه راهکارهای نوین و مشاوره جهت بهبودی و ارتقاء سطح کاری
6 : مشورت با کارشناسان فراز در زمینه حسابداری، علوم کامپیوتر و نرم افزار مالی حسابداری
7 : نگهداری و حفظ اطلاعات محرمانه مشتریان با نظارت مدیران ارشد و بررسی پایگاه داده جهت بهبودی عملکرد
8 : تحویل آخرین نسخه نرم افزار در راستای بهبودی عملکرد مشتریان
- با توجه به اهمیت ضریب رضایتمندی مشتریان، خدمات پشتیبانی در سه سطح ارائه می شود:
1- تیکت 2- تلفن 3- حضوری
انواع خدمات پشتیبانی که در گروه شرکتهای ایده پردازان اسطوره ارائه می شود:
1- پشتیبانی تلفنی - گروه نرم افزارهای فراز روزانه پاسخگوی تماس مشتریان عزیز است
2- پشتیبانی آنلاین، - با استفاده از ریموتهای ارتباطی مختلف سوالات و مشکلات رفع میشوند
3- اعزام کارشناس مجرب به محل خدمت به مشتری، بررسی موارد فنی
تلفن: 91303900 - 021
ایمیل: info@farazsoftware.ir
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 16، پنجشنبه 8 الی 13