پشتیبانی

اولویت  گروه محصولات نرم افزاری فراز، خدمات پشتیبانی در سریع‌ترین زمان و بالاترین کیفیت و رعایت حد متناسب استاندارد است. خلق رضایتمندی در ذهن ارزشمند مشتری در لحظه لحظه حضور نرم افزار فراز و استفاده از آن در کسب و کار مخاطب، موجب افتخار و هدف والای این مجموعه است.

موارد زیر در کارخواست گروه نرم افزاری فراز دیده شده است:

1 : دسترسی آسان در هر زمان به نیروی پشتیبانی نرم افزار از راه دور  و به صورت آنلاین

2 : بهره مندی از دانش تخصصی کارشناسان پشتیبانی نرم افزار

3 : مناسب ترین تعرفه قرارداد پشتیبانی به صورت سالانه

4 : تنوع در ارائه قرارداد کاری با توجه به نیاز سازمان

5 : ارائه راهکارهای نوین و مشاوره جهت بهبودی و ارتقاء سطح کاری

6 : مشورت با کارشناسان فراز در زمینه حسابداری، علوم کامپیوتر و نرم افزار مالی حسابداری

7 : نگهداری و حفظ اطلاعات محرمانه مشتریان با نظارت مدیران ارشد و بررسی پایگاه داده جهت بهبودی عملکرد

8 : تحویل آخرین نسخه نرم افزار در راستای بهبودی عملکرد مشتریان

 

- با توجه به اهمیت ضریب رضایتمندی مشتریان، خدمات پشتیبانی در سه سطح ارائه می شود:

1- تیکت       2- تلفن    3- حضوری

 

انواع خدمات پشتیبانی که در گروه شرکت‌های ایده پردازان اسطوره ارائه می شود:

1-  پشتیبانی تلفنی - گروه نرم افزارهای فراز روزانه پاسخگوی تماس مشتریان عزیز است

2-  پشتیبانی آنلاین، - با استفاده از ریموت‌های ارتباطی مختلف سوالات و مشکلات رفع می‌شوند

3- اعزام کارشناس مجرب به محل خدمت به مشتری، بررسی موارد فنی

 

تلفن: 91303900 - 021

ایمیل:    info@farazsoftware.ir

شنبه تا چهارشنبه 8 الی 16، پنج‌شنبه 8 الی 13