کلان سیستم تامین مواد کارمزدی - ستاک

سیستم یکتای ستاک در نرم افزار مالی فراز پاسخگوی آن دسته از بنگاه‌های اقتصادی است که در بخشی از دستور و مدل فعالیت اقتصادی خود مواد اولیه مورد نیاز خود را خریداری نمی نمایند و بصورت امانت از منابع مخاطب خود مواد را تحویل گرفته و بابت فرآوری ، بسته بندی یا تبدیل مواد اولیه به کالای مورد سفارش مشتری هزینه ای به عنوان حق العمل دریافت می کند.این فرایند از زمانی برای مدیران این مجموعه ها پیچیده و گمراه کننده خواهد شد که بخشی از مواد اولیه را خودشان خریداری می نمایند یا نیاز به پاسخگویی به مخاطب خود جهت نحوه و میزان استفاده ی مواد و بازدهی کالای خواسته شده است.مطالعه ی بنیادین این کارخواست و تجمیع کارشناسان  حرفه ای حوزه نگارش برنامه های نرم افزاری و مشاوره ی کارشناسان ارشد و مدیران بنگاه های فعال در این حوزه موجب نوآوری و ارائه این کلان سیستم و یکی از وجوه شاخص تمایز نرم افزار مالی فراز با سایر نرم افزارها شد.

ویژگی‌های محصول

  •  مدیریت کالاها و انبار ویژه صنف حق العمل کاری
  •  معرفی انواع خدمات حقوقی، تجاری، گمرکی، ساختمانی و ...
  •  امکان محاسبه سود هر فاکتور و مدیریت سود فاکتورها
  •  اختصاص توضیح به هریک از خدمات و نمایش در هنگام انتخاب خدمات
  •  امکان انتخاب عدم محاسبه ارزش افزوده برای خدمات خاص
  •  امکان گروه بندی خدمات
  •  عملیات خرید و فروش و صدور فاکتور ویژه صنف حق العمل کاری

  • صدور انواع فاکتور خرید و فروش، برگشت از خرید و فروش، ورود و خروج انبار
  •  صدور فاکتورهای سفارش خرید و فروش، فاکتور رسید موقت و انتقال بین انبارها
  •  گروه بندی فاکتورها از نظر تسویه شده، تسویه نشده و ...
  •  امکان تخصیص درصد تخفیف برای خدمات
  •  محاسبه ارزش افزوده در فاکتور
  •  نمایش و چاپ فاکتور
  •  انتخاب گر هوشمند کالاها، خدمات و اشخاص
  •  امکان حذف و چاپ فاکتورها به صورت دسته ای
  •  امکان تسویه نقدی در فاکتور
  •  جستجوی پیشرفته روی فاکتورها و براساس آیتم های مختلف
  •  امکانات بانک و چک ویژه صنف حق العمل کاری
  •  معرفی حساب های بانکی

  • گزارش ریز گردش و جمع گردش در فاکتورهای مختلف براساس تاریخ، مشتری و ...
  • گزارش از لیست خدمات به صورت خروجی اکسل
  • تهیه گزارش از کلیه اطلاعات خدمات
  • گزارش و فایل سه ماهه دارایی